Fidel Internet Marketing
english
מאבירם פידל למדתי מהו איש קריאייטיב - אילן שילוח, מקאן אריקסון מצאנו את אבירם פידל ראוי לגרין קארד עבור הישגים יוצאי דופן בשדה הפרסום - משרד ההגירה ארהב הקמפיינים של אבירם תרמו תרומה גדולה ומשמעותית לחברתנו - שלום זיידלר, תה ויסוצקי איש מקצוע מעולה. אני מת עליו! - אריה רוטנברג, קשר בראל אבירם עזר לנו במיתוג החברה, באיפיון אתר האינטרנט המחודש וביצירת חומרים פרסומיים עשירים ומשכנעים. קחו אותו ולא תתחרטו - רונית אייל, אל-על
בית אבירם פידל רשת הפרסום שלנו פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט לידים מאמרים מפת אתר

רשת הפרסום שלנו

מלבד לניהול קמפיינים במודל קלאסי של לידים באמצעות רכש מדיה במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי פרימיום בארץ ובחו"ל, אנו מפעילים רשת אתרים עצמאית המבוססת על אתרים ישראלים. רשת הפרסום העצמאית שלנו נקראת ריזלטס מדיה www.resultsmedia.co.il והיא מורכבת מעשרות רבות של אתרי אינטרנט חדשותיים, כלליים, נושאיים, נישתיים, או חברתיים, בעלי טראפיק (תנועת גולשים) איכותי, המספק לידים יוצאי דופן באיכותם. שימו לב, ריזלטס מדיה הינה רשת פרסום, Ad Network ולא רשת שותפים Affiliate Network.
הגורמים לאיכות הלידים הגבוהה ברשת הם:
  1. ברשת פעילים רק אתרים מאושרים, מוכרים, בעלי תנועה אמיתית של כמה אלפי גולשים יוניק ביום כתנאי סף לקבלה.
  2. חלק גדול מהאתרים הוא בבעלות הרשת, כלומר נבנו, תוכננו, מנוהלים ומתוחזקים על ידה.
  3. ברשת לא פועלים סוחרי מדיה או מתווכים למיניהם.
התוצאה: מקורות הלידים ידועים ומהימנים ויעילותם מוכחת. מבחינת הלקוח (צרכן הלידים), כמות הלידים הלא רלוונטיים המתקבלים דרך הרשת מצומצמת למינימום, דבר המקטין משמעותית את הוצאות הלקוח סביב תהליכי הקליטה, הסינון והניהול של הלידים הנכנסים. בנוסף, מספקת resultsmedia ללקוחות מערכת יעילה ופשוטה לניהול הלידים הנכנסים ומאפשרת התממשקות למגוון מערכות ה-crm הקיימות בשוק המקומי. תהליך העבודה מול רשת הפרסום:
  1. קליטת לקוח. קבלת בריף. בניית חומרי פרסום לקמפיין מ-א' ועד ת'.
  2. התאמת אופי המוצר או השירות הנמכר לאתרים הקיימים ברשת.
  3. סגירת עסקאות נקודתיות של רכש מדיה עבור הלקוח באתרי פרימיום – במידת האפשר.
  4. העלאת קמפיין לאוויר.
  5. בדיקה והשוואת ביצועי הקמפיין בזמן אמת מול מספר חלופות.
  6. קביעת קצב זרימת הלידים מהמקורות השונים בעצה אחת עם הלקוח.
  7. טיוב ואופטימיזציה לקמפיין במשך 3-4 חודשים ראשונים.
  8. לאחר ייצוב הקמפיין מבחינת כמויות, תמחור ואחוזי סגירות עבור הלקוח, בחינת בניית אתרים ייעודיים לחיזוק הקמפיין.
  9. ניהול שוטף לפי תוכנית עבודה שנתית בתיאום עם צרכי הלקוח.
לקריאת מאמרים נוספים בנושא לידים הקלק כאן

חזור »

איך אני יכול לעזור?

אשמח לדעת מול איזה אתגר אתם עומדים. אנא כתבו לי במספר מילים, השאירו אמצעי התקשרות ואני אצור עימכם קשר בהקדם. תודה, אבירם.

השירותים המוצעים

  • ניהול קמפיינים במודל performance באינטרנט
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל pay per lead
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל cpm
  • יצירת לידים בכמויות גדולות לשוק המקומי והבינ"ל
  • הקמה וניהול של קמפיין בגוגל במודל תשלום לפי תוצאות
  • יצירת מיניסייט מקצועי ומדידת אפקטיביות
בית  |  אבירם פידל  |  רשת הפרסום שלנו  |  פרסום באינטרנט  |  שיווק באינטרנט  |  לידים  |  מאמרים  |  מפת אתר
פרסום בגוגל  |  קופירייטינג  |  Naming  |  מיתוג  |  כתיבה שיווקית  |  פרסום ושווק באינטרנט  |  בניית אתרים  |  סלוגן