Fidel Internet Marketing
english
מאבירם פידל למדתי מהו איש קריאייטיב - אילן שילוח, מקאן אריקסון מצאנו את אבירם פידל ראוי לגרין קארד עבור הישגים יוצאי דופן בשדה הפרסום - משרד ההגירה ארהב הקמפיינים של אבירם תרמו תרומה גדולה ומשמעותית לחברתנו - שלום זיידלר, תה ויסוצקי איש מקצוע מעולה. אני מת עליו! - אריה רוטנברג, קשר בראל אבירם עזר לנו במיתוג החברה, באיפיון אתר האינטרנט המחודש וביצירת חומרים פרסומיים עשירים ומשכנעים. קחו אותו ולא תתחרטו - רונית אייל, אל-על
בית אבירם פידל רשת הפרסום שלנו פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט לידים מאמרים מפת אתר

לידים באינטרנט לעומת לידים OFF LINE

קשה להאמין, אך כששיווקתי לראשונה בגוגל את שירותי חברתי בתחום גיוס הלידים, אי שם בשלהי שנת 2006 תחילת 2007, המודעה שלי זהרה בבדידותה: לידים באינטרנט זה אני, כך סחה הכותרת. עלות הקליק היתה בהתאם, פחות משקל אחד. כן, כן, מה שאתם שומעים, איש מלבדי לא שיווק עצמו כספק לידים באינטרנט, חוץ מאשר פיי פר ליד אולי. האמת היא שגם רוב המפרסמים טרם הכירו את המונח, מה שהעריך בכחצי שעה את שיחת המכירה הראשונית שלי ואיזן את עלות הקליק הנמוכה. לעומת זאת, נכון להיום, קיץ 2011, חיפוש המילה: לידים, לידים איכותיים, או לידים באינטרנט במנוע החיפוש גוגל (לעומת חיפוש בכ-ל המנועים האחרים), מציג בעקבותיו עשרות משווקי לידים חדשים, כולם יפים, חכמים ויודעים את התורה. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל, העובדה עליה אני מבקש לתת דעתכם כעת היא שחלק מספקי הלידים החדשים כלל אינם מייצרים לידים אלו באמצעות האינטרנט. מקור לידים אלו בשיטה חדשה שנקראת גיוס פונים OFF LINE, מכבסת מילים שמשמעותה: "שלחתי את גיסתי לרחוב ז'בוטינסקי ברמת גן בשעות העומס לשאול את העוברים והשבים אם הם מעוניינים לשפץ את האף/לרכוש ביטוח רכב/לפתוח חשבון בנק לחיילים (מחק את המיותר). ובכן, למרבית הפלא, בתחומים מסוימים שיטה זו עשויה להתגלות כאפקטיבית, בייחוד אם מדובר במוצרים ספציפיים עבור צעירים המשווקים בקרבת מקומות התקהלות, ברים, כנסי תעסוקה לחיילים משוחררים, פסטיבלים ועוד. הלקוחות העושים שימוש במדיום זה מגיעים בהתאם בעיקר מתחומי:גיוס עובדים לעבודות בחו"ל, קורס ברמנים, וכ"ו. לעומת זאת, בתי השקעות המעוניינים בפונים בעלי סכום פנוי מינימלי להשקעה של 500 אלף ₪ ומעלה נוטים שלא להשתמש בשיטה זאת, מוזר. כך יוצא, שמפרסם המחפש בתמימותו לידים באינטרנט בגוגל, מקבל תוצאות של חברות שהקשר היחיד שלהן לאינטרנט הוא שהן מגייסות את הלידים שלהן (עבור עצמן באינטרנט) ועבור הלקוח שולחים את גיסה לעשות השלמת הכנסה. כיצד מתאפשר הדבר, קרי מכירת לידים באינטרנט שהם בעצם לידים מהרחוב? התופעה עושה שימוש בעובדה שרכש המדיה המקובל בעולם בתחום הפרפורמנס נעשה במודל הקרוי "בליינד נטוורק", קרי מקורות המדיה אינם מוסגרים למפרסם השופט את הקמפיין על בסיס תוצאות בלבד. עובדה זאת מאפשרת לספק הלידים להגניב לקמפיין לידים שמחמיצים חלק גדול ממהותו של כל ליד איכותי:
  1. פילוח – לידים באינטרנט נהנים מיכולת פילוח גבוהה ופניה לקהל לקוחות מדויק, לעומת פניה אקראית ברחוב, או לערב רב של בני תשחורת שהמשותף לכולם הוא שהם צעירים ומזיעים.
  2. שליטה במסר – אנשי מכירות בשטח נוטים להיות טיפה פחות אמינים מדפי נחיתה, לפחות במובן הזה שאין למפרסם שליטה מוחלטת במסרים שיועברו ל"ליד". ברור שאנשי מכירות רעבים עלולים לשכנע אדם להפוך ל"ליד" תוך הפרחת הבטחות שונות באוויר, מה שיסתיים באחוזי המרה נמוכים ומפרסם שמאבד את אמונו בשיטת הלידים באינטרנט המקורית.
  3. איכות הליד – בסופו של דבר, ליד נפשט באיכותו, קרי באחוזים מתוכו שיהפכו בסופו של דבר לקונים. קשה לומר שצעירים, בטח צעירים ששתו כמה מנות טקילה בבר, ומסרו את פרטיהם האישיים, הם בסופו של דבר קונים רציניים למוצר של המפרסם.
לסיכום, תנו לחיות לחיות וללידים באינטרנט להיות לידים באינטרנט. תודה.
חזור »

איך אני יכול לעזור?

אשמח לדעת מול איזה אתגר אתם עומדים. אנא כתבו לי במספר מילים, השאירו אמצעי התקשרות ואני אצור עימכם קשר בהקדם. תודה, אבירם.

השירותים המוצעים

  • ניהול קמפיינים במודל performance באינטרנט
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל pay per lead
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל cpm
  • יצירת לידים בכמויות גדולות לשוק המקומי והבינ"ל
  • הקמה וניהול של קמפיין בגוגל במודל תשלום לפי תוצאות
  • יצירת מיניסייט מקצועי ומדידת אפקטיביות
בית  |  אבירם פידל  |  רשת הפרסום שלנו  |  פרסום באינטרנט  |  שיווק באינטרנט  |  לידים  |  מאמרים  |  מפת אתר
פרסום בגוגל  |  קופירייטינג  |  Naming  |  מיתוג  |  כתיבה שיווקית  |  פרסום ושווק באינטרנט  |  בניית אתרים  |  סלוגן