Fidel Internet Marketing
english
מאבירם פידל למדתי מהו איש קריאייטיב - אילן שילוח, מקאן אריקסון מצאנו את אבירם פידל ראוי לגרין קארד עבור הישגים יוצאי דופן בשדה הפרסום - משרד ההגירה ארהב הקמפיינים של אבירם תרמו תרומה גדולה ומשמעותית לחברתנו - שלום זיידלר, תה ויסוצקי איש מקצוע מעולה. אני מת עליו! - אריה רוטנברג, קשר בראל אבירם עזר לנו במיתוג החברה, באיפיון אתר האינטרנט המחודש וביצירת חומרים פרסומיים עשירים ומשכנעים. קחו אותו ולא תתחרטו - רונית אייל, אל-על
בית אבירם פידל רשת הפרסום שלנו פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט לידים מאמרים מפת אתר

לידים, לידים, לידים כבר אמרנו? או: איך ולמה SEO SEM ו-SMO לבד כבר לא מספיקים

קידום אורגני מביא אותך רק עד החוף וקמפיין בגוגל ופייסבוק רק מכניס אותך למים. ואיפה הארטיק והמצופים? מי שמפרסם במודלים של פיי פר ליד, צריך לירות בכל התותחים ואני מתכוון לכל התותחים. רשתות חברתיות, עיסקאות פרימיום, שותפים (בעדינות), קישורים ממומנים, קידום אורגני, עבודה בפורומים ובלוגים. יש לי לקוחות שמופיעים בחיפושים הרלוונטיים ביותר במנועי החיפוש בדף הראשון של גוגל ומקבלים מזה רק מאה מאתיים לידים בחודש. ברוב המקרים זה כלום, זה מעט מדי, זה לא מספיק. על הפרסומאי באינטרנט המספק לידים או מכירות, החובה ליצור עבור הלקוח גלגל תנופה ולהתחיל לסובב אותו בעוז יומם וליל במשך כשלושה עד ארבעה חודשים בממוצע, עד התוצאה הרצויה: שטף של לידים איכותיים. נכון, הלידים האלו יגיעו מחיפושים אקטיביים, אך הם יגיעו גם מחיפושים חצי-אקטיביים, דיוורים מורשים חכמים, פעילות ברשתות חברתיות ואם רוצים להגיע לקהלים גדולים גם ממודעות דיספליי (באנרים) ויש טכניקות נוספות (הרשו לי לשמור משהו לעצמי...).
בנוסף, בגלל עירוב התחומים וקרבתם היחסית, בשנים האחרונות החלה להתרחש תנועת אוסמוזה בלתי פוסקת בין תחומי השיווק והמכירות בחברות המנהלות פעילות באינטרנט, או במילים אחרות, כמעט בכל חברה שהיא. הגבולות בין פרסום מעל הקו ומתחת לקו היטשטשו והעיקרון החדש הוא כזה: אנשי המכירות החלו לעסוק יותר ויותר בשיווק, בעוד שאנשי השיווק מצאו עצמם עוסקים יותר ויותר בהגדלת המכירות. לאן כל זה הולך? אין לי מושג. האם בסופו של דבר ימשיכו המפרסמים להישען על גופים מתמחים כמונו בהשגת לידים והגברת מכירות באמצעות האינטרנט? בטוח מעל לכל ספק שכן. שהרי הם, הלקוחות, אינם מתמחים בפרסום במודל של לידים (או פרפורמנס), אלא מתמחים בביזנס שלהם: הכשרות מקצועיות, מסחר במט"ח, טיפולים אסתטיים, משכנתאות והלוואות וכיו"ב, בעוד שתחום הפרסום באינטרנט הולך ומשתכלל, הולך ומעמיק. האם יקום דור של מנהלי שיווק/מכירות שיידע לתפקד כ"סופר אפיליאייט"? מסופקני. שהרי מי שיודע לגייס לידים, הרבה לידים, ולידים טובים, יכול לעשות זאת עבור לקוחות רבים ולא להסתפק בתחום מסוים. אם כך, חזרנו לנקודת ההתחלה. מנהלי השיווק הפרסום והמכירות אצל הלקוח ימשיכו להתמקצע בתחום פעילותם ולא בתחום הפרסום באינטרנט ובא לציון גואל. יאללה בוא נבדוק כמה לידים נכנסו מאז שהתיישבתי והתחלתי לכתוב.
חזור »

איך אני יכול לעזור?

אשמח לדעת מול איזה אתגר אתם עומדים. אנא כתבו לי במספר מילים, השאירו אמצעי התקשרות ואני אצור עימכם קשר בהקדם. תודה, אבירם.

השירותים המוצעים

  • ניהול קמפיינים במודל performance באינטרנט
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל pay per lead
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל cpm
  • יצירת לידים בכמויות גדולות לשוק המקומי והבינ"ל
  • הקמה וניהול של קמפיין בגוגל במודל תשלום לפי תוצאות
  • יצירת מיניסייט מקצועי ומדידת אפקטיביות
בית  |  אבירם פידל  |  רשת הפרסום שלנו  |  פרסום באינטרנט  |  שיווק באינטרנט  |  לידים  |  מאמרים  |  מפת אתר
פרסום בגוגל  |  קופירייטינג  |  Naming  |  מיתוג  |  כתיבה שיווקית  |  פרסום ושווק באינטרנט  |  בניית אתרים  |  סלוגן