Fidel Internet Marketing
english
מאבירם פידל למדתי מהו איש קריאייטיב - אילן שילוח, מקאן אריקסון מצאנו את אבירם פידל ראוי לגרין קארד עבור הישגים יוצאי דופן בשדה הפרסום - משרד ההגירה ארהב הקמפיינים של אבירם תרמו תרומה גדולה ומשמעותית לחברתנו - שלום זיידלר, תה ויסוצקי איש מקצוע מעולה. אני מת עליו! - אריה רוטנברג, קשר בראל אבירם עזר לנו במיתוג החברה, באיפיון אתר האינטרנט המחודש וביצירת חומרים פרסומיים עשירים ומשכנעים. קחו אותו ולא תתחרטו - רונית אייל, אל-על
בית אבירם פידל רשת הפרסום שלנו פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט לידים מאמרים מפת אתר

פרסום באינטרנט

איך הפסקתי לקנות נעליים אדומות והתחלתי לעסוק בפרסום באינטרנט

כדי לעמוד על יתרונותיו וחסרונותיו (אין כאלה) של הפרסום באינטרנט, עלינו לשאול עצמנו קודם כל מהו פרסום ומה מטרותיו. ובכן, פרסום הוא תהליך חיזור שמטרתו להניע לקוחות פוטנציאליים של מוצרים או שירותים לצרוך אותם בהקדם האפשרי ובכמות גבוהה ככל האפשר על מנת להגדיל הכנסות עבור הלקוח המפרסם. וכשם שבטבע עשוי להתבטא אקט החיזור בריקוד מיוחד שפיתח בעל החיים, או בקרקור / צרצור / קריאה יוצאי דופן, וכמובן באינספור אופנים שונים ומקוריים נוספים, כך גם הפרסום בקרב בני האדם מנסה למצוא "מתג" חדש במוחו/נפשו של הלקוח המחוזר וללחוץ עליו שוב ושוב. מכאן נוצרת פעולת ה"מיתוג" המפורסמת, היוצרת בקרב בני האדם באופן מודע או שלא, רצון לניסיון, אהדה ואם הכל עבד כמו שצריך, בסופו של דבר ייצור הפרסום העדפה למותג המסוים וכאן נשלמה מלאכתו של הפרסומאי. כך מתנהל לו הפרסום הקלאסי פחות או יותר ללא שינויים מהותיים כבר עשרות שנים, כאשר המשתנה היחידי ממדיום למדיום הוא הטכניקה להעברת המסרים. ברדיו, חזרתיות, קלות בהחדרת מספרי טלפון ושמות מותג ובעיקר חזרה על מסרים קליטים, מתלהמים ומתחרזים, בטלוויזיה, דגש אדיר על הפצצה של גירויים ויזואליים או יצירת מערכונים קצרצרים הומוריסטיים, בעיתונות אמנותיות מוגזמת בהפקות גרנדיוזיות המעמידות אפילו תנור אפיה באור מחמיא במיוחד, בשילוט חוצות ופרסום על גבי בניינים גרנדיוזיות מגלומנית עוד יותר המתאימה למוצרים שניתן להתלהב מהם תוך נהיגה במהירות של 75 קמ"ש, שיחה בנייד וכמובן האזנה חסרת פשרות למקבץ הפרסומות ברדיו...ואז הגיע האינטרנט. היופי באינטרנט הוא שאם בימים הראשונים עוד שאלנו את עצמנו מהו הדבר הזה, זה מטוס? זאת ציפור? זה סופרמן על סטרואידים? היום אנו עדיין שואלים את אותן השאלות ומצליחים במקרה הטוב להסכים על 5.3% מהתשובה. ובכן, על מה אנו העוסקים בפרסום באינטרנט מסכימים להסכים? הפרסום באינטרנט מאפשר פילוח קהל יעד שאף רשת מגזינים ו/או עיתונות, כללית ו/או מתמחה לא התקרבו אליו מעולם, שהרי היום מייצג כל אינדיבידואל גוף מדיה בעצמו כשהוא מתחזק בלוג / Vלוג ומייצר "תוכן" 22 שעות ביממה. מפני שכך, מאפשר האינטרנט גם פילוח של מסרי הפרסום בצורה חסרת תקדים. אפשר ללכת צעד נוסף ולומר שאופי המדיה האינטרנטית, הגיוון, הריבוי והריבוב שלה משנים את פני המוצרים אליהם התרגלנו לאורך השנים. מוצרים ובעיקר שירותים, הולכים ומתרבים, הולכים ומתרבבים, הולכים ומתמקצעים, עוד ועוד ועוד. זה עוד לא הכל. מעצם טבעו, מהיותו אוסף של נתונים דיגיטליים קלים לאיסוף וניתוח, מאפשר פרסום באינטרנט לראשונה ובאופן מהותי שונה מכל מדיום קודם לו למדוד הלכה למעשה את גלגולה של כל חשיפה, גלגולו של כל קליק, נתוני המרתו של כל ליד – והופך בכך את עצם אקט החיזור הספונטני כביכול, הרומנטי כביכול, המסתורי והקסום כביכול, לעוד שלוחה מדעית ומדידה של הקיום האנושי, רק שהפעם בהיבט של הרגלי צריכה. ומה הקשר בין נעליים אדומות לפרסום באינטרנט, תשאלו? ובכן, בהיותי קופירייטר במשרדי הפרסום נהגתי לנקוט בשלל תרגילי חיזור על מנת לזכות בפרזנטציות, להכות את מתחריי באגף הקריאיטיב שוק על ירך ולהשיג עוד ועוד לקוחות עבור המשרדים בהם עבדתי. בין היתר נהגתי לצבוע את שיערי בגוונים של פלטינה, כתום אש, סגול חייזרי וכסף מטאלי (לצערי לא הצלחתי לחקות את מבע ה-BLUE STEEL של קולגה שלי, אחד זולנדר), חבשתי כובעים משונים, לבשתי בגדים שפנים הארון יאה להם וגם, הרביתי לפסוע בנעלי דוקטור מרטנ'ס אדומות (המילה האחרונה בתחום הטעם הרע של הניינטיז). למזלי, עת הפכתי לספק לידים ומומחה לפרסום במודלים של פרפורמנס ושל פיי פר ליד, יכולתי לחדול מכל תרגילי החיזור המשעשעים הללו גם יחד ולעבור לשיחת מכירה אחרת ומדידה לגמרי.
חזור »

איך אני יכול לעזור?

אשמח לדעת מול איזה אתגר אתם עומדים. אנא כתבו לי במספר מילים, השאירו אמצעי התקשרות ואני אצור עימכם קשר בהקדם. תודה, אבירם.

השירותים המוצעים

  • ניהול קמפיינים במודל performance באינטרנט
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל pay per lead
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל cpm
  • יצירת לידים בכמויות גדולות לשוק המקומי והבינ"ל
  • הקמה וניהול של קמפיין בגוגל במודל תשלום לפי תוצאות
  • יצירת מיניסייט מקצועי ומדידת אפקטיביות
בית  |  אבירם פידל  |  רשת הפרסום שלנו  |  פרסום באינטרנט  |  שיווק באינטרנט  |  לידים  |  מאמרים  |  מפת אתר
פרסום בגוגל  |  קופירייטינג  |  Naming  |  מיתוג  |  כתיבה שיווקית  |  פרסום ושווק באינטרנט  |  בניית אתרים  |  סלוגן